

80,00 zł
Cena regularna:
100,00 zł

28,05 zł
Cena regularna:
33,00 zł

180,00 zł
Cena regularna:
225,00 zł

23,40 zł
Cena regularna:
27,50 zł

180,00 zł
Cena regularna:
225,00 zł

29,35 zł
Cena regularna:
34,50 zł

180,00 zł
Cena regularna:
225,00 zł

29,35 zł
Cena regularna:
34,50 zł

180,00 zł
Cena regularna:
225,00 zł

29,35 zł
Cena regularna:
34,50 zł

180,00 zł
Cena regularna:
225,00 zł

29,35 zł
Cena regularna:
34,50 zł

80,00 zł
Cena regularna:
100,00 zł

26,55 zł
Cena regularna:
29,50 zł

24,80 zł
Cena regularna:
31,00 zł

26,55 zł
Cena regularna:
29,50 zł

60,00 zł
Cena regularna:
75,00 zł

26,55 zł
Cena regularna:
29,50 zł

60,00 zł
Cena regularna:
75,00 zł

31,05 zł
Cena regularna:
34,50 zł

35,60 zł
Cena regularna:
44,50 zł

24,75 zł
Cena regularna:
27,50 zł

24,00 zł
Cena regularna:
30,00 zł

14,00 zł
Cena regularna:
17,50 zł





Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PHU Kapitał - Patrycja Milic
ul. Wojska Polskiego 20
41-400 Mysłowice
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
PHU Kapitał - Patrycja Milic
ul. Wojska Polskiego 20
41-400 Mysłowice
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.