
Chcesz skorzystać z możliwie największej ilości korzyści w tianDe? Nie zwlekaj i skontaktuj się z nami!! Mirosław Milic - tel. 506 184 860

11,60 zł
Cena regularna:
14,50 zł

119,00 zł
Cena regularna:
140,00 zł

42,50 zł
Cena regularna:
50,00 zł

48,50 zł
Cena regularna:
57,00 zł

78,60 zł
Cena regularna:
92,50 zł

973,30 zł
Cena regularna:
1 145,00 zł

27,60 zł
Cena regularna:
32,50 zł

31,50 zł
Cena regularna:
37,00 zł

31,50 zł
Cena regularna:
37,00 zł

41,20 zł
Cena regularna:
48,50 zł

72,00 zł
Cena regularna:
90,00 zł

11,20 zł
Cena regularna:
11,50 zł

11,20 zł
Cena regularna:
12,50 zł

24,80 zł
Cena regularna:
31,00 zł

38,40 zł
Cena regularna:
48,00 zł

11,60 zł
Cena regularna:
14,50 zł

24,80 zł
Cena regularna:
31,00 zł

31,60 zł
Cena regularna:
39,50 zł

31,60 zł
Cena regularna:
39,50 zł

20,80 zł
Cena regularna:
26,00 zł

30,80 zł
Cena regularna:
38,50 zł

38,00 zł
Cena regularna:
47,50 zł

22,00 zł
Cena regularna:
27,50 zł

24,80 zł
Cena regularna:
31,00 zł





Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PHU Kapitał - Patrycja Milic
ul. Wojska Polskiego 20
41-400 Mysłowice
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
PHU Kapitał - Patrycja Milic
ul. Wojska Polskiego 20
41-400 Mysłowice
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.